Korkataanpa tämäkin vuosi blogiin.

Langan tuhoaminen on aloitettu tällekin vuodelle. Aloituslukema on 4,512kg. Mutta lisää on luvassa. Hetki sitten luin viestin facebookissa, että lankoja olisi tulossa lahjoituksena minulle. Toivon vaan ettei montaakaan kiloa tulisi. Viime vuoden lankojen käyttö ei päätä huimaa ainakaan normaalikutojaa, mutta minua kylläkin: 2,586kg! Tietenkin tuo summa olisi tänä vuonna rikottava, mutta en lupaa, että kaksinkertaistaisin sen. Mutta rikon sen, saan kulutettua enemmän lankoja kuin viime vuonna, sen lupaan.

 

Viime viikonloppuna matkustettiin Iisalmeen asti ja siellä todistettiin iloista ristiäisjuhlaa. Nyt minulla on yhteensä viisi kummilasta. Huh!

Lahjaksi tein kummipojalleni vaippakakun, joka oli ihka ensimmäinen väkerrys. Netistä olin lueskellut ohjeita ja vaippojen lukumäärää. Minä sain kakkuun tungettua jopa 78kpl 3-kokoa olevia liberon vaippoja. Sitä siinä ihmetellessä tajusin, että minulla oli runkona käsipyyhe, kun lukemissani ohjeissa oli lakanat. Se selittikin tuon lukeman.

 

photo IMG_0014.jpg photo IMG_0016.jpg photo IMG_0012.jpg photo IMG_0015.jpg photo IMG_0013.jpg

Kakkuun tuli vaippojen lisäksi tutteja, nalle, tuttipullo, kylpyankka, vauvakirja, Muumi-aterimet ja minun omatekemä ns. rukouskirjanen.

 

photo IMG_0001.jpg photo IMG_0002.jpg photo IMG_0005.jpg photo IMG_0006.jpg photo IMG_0004.jpg photo IMG_0003.jpg photo IMG_0007.jpg photo IMG_0010.jpg photo IMG_0008.jpg photo IMG_0009.jpg photo IMG_0011.jpg