Toden totta ja huomenna täytyy mennä töihin. Miten sitä jaksaakaan kun joutuu menemään semmoseen paikkaan jossa huumorin kukka ei kuki ei vaikka kuinka kastelis ja muutenkin ollaan ku pyllyyn ammuttu nalle(ainakin joka toinen). AAARRRGGGHHH.. No täytyy sitä työtä tehdä että saa edes rahaa laskuihin.

Työkaveri, ex-sellainen, soitti myös ja ehdittiin me pöliseen siinä parisen tuntia. Kova ikävä hällä saada mua saman katon alle tekemään töitä ja olisin mennyt ilosta kiljuen takasin, jos olis johtaja soittanu ja pyytäny, mutta mutkia tässäkin asiassa. Entinen työntekijä joka ei osaa kuin huovata ja soutaa työnsä kanssa on tulossa siihen paikalle, johon mua oli tää kaavaillu. Olisin menny heti nykysen pomolle sanomaan, että terve, lähden kahden viikon kuluttua. Olisin varmaa sanonu, etten viihtyny toisessa paikassa oikein niinkuin toisessa viihdyin. Pidän korvat auki, olen ennenkin ollut jo toisessa ja sitten mennytkin toiseen...

Ja uuden vuoden kunniaksi menin tilaamaan Crafticasta kolme uutta Magnolian leimasinta. Hullunkurista mutta totta, tilasin sen lampaankin. Tai oikeammin se oli PAKKO tilata, se oli NIIN IHANA!! Joo, olen vähän niinkuin lammas-fanikin... Siinä sitten pähkäillessä mietin ettei mulla oo yhtään Magnolia poikaa joten se ainokainen pojukin pääsi ostoskoriin. Ja yksi tyttö. Nyt mulla on sitten jo näitten tulevien kolmen lisäksi magnolian leimasimia jo 8. Näin se menee...Ajattelin esim. tulostaa kuvat leimasimista, että voin sitten kun nään niin aina ostaa sellasen kun haluan ja niitä on paljon...

Raketit on vielä poksuneet. Kummallista miten noilla rakettien ostajilla riittää noita viel seuraavaks päiväks vaikka niitä ei saakaan enää paukutella. No porukoitten koira sai vaan lisää vauhtia hullutteluun kun rakettien poksuna ja pauke eilen kuului, kahjo siis se koira vielä kaiken lisäks. =)