Tähän tytölle tarkoitettuun hippo-korttiin käytin cd-levyn, tumman pinkin värisiä ääriviivatarroja ja 3d-kuvan. Todella suloinen kuva eikö?

Sinisen hippo-kortin sain myytyä. Tai oikeammin tämä oli tilaustyö. Cd-korttipohjia olin jo tehnyt valmiiksi odottamaan kuvan laittoa, joten oli helppo vain valita valmis pohja, jolle koota 3d-kuva. Pohjassa olen käyttänyt Canonin scrapbook-sivuilta tulostamiani papereita (kahta eri kuosia) ja hopeista hileliimaa ja itse cd-levyn reunojen ympärille olen laittanut vaaleansinistä hileliimaa. Tämäkin on aivan ihastuttava kuva.

Tämän Kortin pohjaan olen laittanut cd:n päälle jonkin laista kuitupaperia. En tiedä mikä on paperin nimi mutta empäri paperia menee tummemman värisiä "lankoja" kuin itse paperi on. Ei ole mulperipaperi. Tämän paperin päälle sitten 3d-kuva ja koristellut olen noilla tumman pinkeillä ääriviivatarroilla.