Totta tosiaan: HÖH!!!! kaivoin eilen pukilta saamani ompelukoneen esille ja iloissani aloin tehdä äidilleni kahvipusseista kassia. Siinä ommellessa ääneen kummastelin kun kone pitää niin kumman kovaa ääntä. Jatkoin kumminkin, kait se on tämän merkin erikoisuus... Äitini kone on PALJON hiljaisempi. Siksak meni hyvin mutta kun tuli aika alkaa ompelemaan suoralla niin johan alkoi kone nikottelemaan. Ihan kuin neula osuisi johonkin ommellessa. KÄÄK!!! Ja ihan uusi kone. Voimasanoja tuli kuin raavaalla miehellä, miksi mä aina saan tämmöset koneet jotka on heti huollon tarpeessa? Hetken vielä kokeilin ja sitten luovutin kahvipussit ja otin kankaan. Siinä meni hiukan paremmin mutta kyllä se kolahdus kuului tässäkin. No täytyy mennä huoltoliikkeeseen kysymään asiasta, se kun sattuu olemaan täällä samaisella alueella kuin minä asun. Äitini sanoi vain, että myyjä oli sanonu heti että huolto sijaitsee täällä ja viekää suoraan sinne jos tulee jotain. Tuli mieleen etten ole kait eka joka vie heti koneensa huoltoon kun noin sanovat, että tietävät koneiden tarvitsevan heti huollon alkuun. Perk...

Iloisempiin asioihin. Meen tänään jumboon katselemaan alennusmyyntejä ja onhan mulla ihan sinne asiaakin. Puolen päivän tienoilla täytyy olla ystävän kanssa Järvenpäässä. Ystävä menee teetättää tatuoinnin itteensä. On se mukavaa mennä todistaan toisen "tuskaa". =)

Alotin Harry Potter ja puoliverinen prinssi kirjan lukemisen taas. Mulla ei oo mitään kirjaa, mitä lukea ja uusin Potteri ilmestyy VASTA maaliskuussa. Täytyy tätä lukemisen tuskaa vanhalla kirjalla paikata, en kyl edes muista kunnolla mitä tuossa kirjassa tapahtuu vaikka luin sen silloin kun ilmesty.

Askarteluja en oo tehnyt. Raivasin pöydälle niin paljon tilaa, että tuo ompelukone siihen mahtui. No siinä se sitten nököttää. Ompelin mä uuden joulukorttipussin ja lorukorttipussin mutta ne on vasta puolivalmiita. Lorukorttejakin täytys tässä pikku hiljaa tekemään, mutta en itselle.

Muumimukitkin mulla on sitten kaikki ja ne matalat lautaset. Nyt täytyy alkaa keräämään kulhot. Sain Tiuhti ja Viuhti kulhon & mukin joululahjaksi. Hyvä alku kulhoille, onhan mulla kaksi muutakin kulhoo mjtta viel puuttuu 14. Huh...Ja sitten täytyy jossakin vaiheessa ostella ne lusikat, haarikat ja veitset. Eiköhän sitten muumiaihe riitä?!=)