Esittelyä siis...

Olen yli 30-vuotias korttiaskartelija Etelä-Suomesta.

Vielä mainitsen, että joko minulla on 0 lasta tai sitten tokaisen vain: "Tiedän missä lapseni on."

Rakastan työtäni, josta jään pois jo ensi viikolla. Tulevaisuudesta en vielä tiedä, koska palaan työhöni takaisin.

Perheeseeni kuuluu horoskoopeilta jousimies, neitsyt ja kohta oinas. Mikä kaaos tästäkin tulee?

Minulla on myös toinen ammatti, jota en ole tehnyt päivääkään valmistumiseni jälkeen. Joskus olen miettinyt, että menikö sekin kolme vuotta hukkaan, mutta toivon ettei.

Kummilapsia minulle on jo kertynyt neljä. Yhdelle heistä olen sylikummi, yksi on jo aikuinen, kolmas ystäväni kolmas lapsi ja viimeinen on veljeni tyttö. Voisin sanoa, että yksi kummilapsistani on minulle hyvin tärkeä.

Lemmikkeinä minulla on lellitty kissa ja kaloja. Vanhemmillani on koira.

Enempää en oikein osaa kertoa.