Tänään sitten auton nokka suuntaa kohti mökkiä. Mukaan lähtee avokki ja kissa (kalatkin ottaisin jos ne sais pakattua =D). Ja niin tänään alkaa mun ainokainen loma näin kesällä tai siis virallisesti vasta maanantaina mutta kyllä se alkaa jo silloin kun työpaikan ovi kolahtaa selän takana kiinni (tänään klo 11).

Aikaa sitten sain askartelukerhon paketissa taulujen tekovälineet mutta minä nyt en niitä tehnyt. Paketti piti aikoinaan palauttaa mutta maksoin sen sitten kuitenkin. Nykyisin en saa paketteja enkä tiedä oikein miksi, kun  en ole ehtinyt jäsenyyttä peruuttaa, mutta parempi näin. =)

Kokeilin sitten tehdä tulleisiin taulupohjiin servettilakalla laittaa servetit. Ajattelin vieväni ne mökille mutta tuossa tehdessä päätin, että mökille nämä menee mutta meneekin minun mökkini seinille (sitten joskus) eli leikkimökin seinille. Täytyy siis alkaa sisustaa leikkimökkiä, hih, kun ei omaa kotia ole jota sisustaa (juu siis vuokrakämppää en sisusta).

Tässä nämä ekat kaksi. Tietetnkin tuo kalataulu sopisi paremmin isälleni, joka on harrastanut kalastusta, nyt sairauden myötä ei ainakaan vielä, mutta toivossa eletään. Ja ei meitin mökki ole saaressa vaan ihan mantereella mutta järven rannalla kuitenkin. Kuppi taas kuvaa ainakin minun lapsuuden intohimoa; kahvia. Nykyisin en juo NIINKÄÄN paljon kuin lapsena. Hih...

1755175.jpg

Näissä lopuissa kahdessa on kukkia. Toinen on Marimekon unikkoservettiä. Koitin kaupasta löytää vihreää tai oranssisempaa unikkoa, mutta ei ollut niin täytyy tyytyä tuohon jo minulla olleeseen unikkoservettiin. Sitten on vain tuommonen Ikean kukkaservetti. Kukkiin laitoin kimalleliimaa.

1755177.jpg