Tänään totta tosiaan oli Tiimari päivä. Lähdettiin aamulla kaverin kanssa Itäkeskukseen katsomaan siellä olevaa Outlet-myymälää. Myymälä aukesi yhdeltätoista joten menimme käymään normi Tiimarissa. Ja kyllähän sieltä löytyi kaikkea. Palatessa outlet-myymälään ennen outlettia kävimme kirjatorillakin ja sieltä mukaan lähti kortteja. Outlettiin ja sieltä sitten citymarkettiin joka ei tarjonnut mulle niitä reijitys"koneen" teriä mitä olisin ostanut. Olihan valikoimaa, mutta ei mua miellyttävää.

Kävin vielä sitten tämän reissun jälkeen Keravan tiimarissa jossa ei ollut etsimääni sammakkoleimasinta, joten auton nokka kohti Hyrylää ja heidän pientä tiimaria kohti. Ja jee, siellä se leimasin minua odotti.

        897068.jpg

Sammakko-leimasin ostettu siis Hyrylän tiimarista, muut kaksi palikkaa ja nuo vaahtomuovi(?)leimasimet Itäkeskuksen.Puunapit ja kultalanka Itiksestä, kortit kirjatorilta ja musta leimasintyyny Hyrylästä.

Seuraavassa sitten saaliini outlet-myymälästä, johon rahaa meni vain  9,95€, mutta sitäkin enemmän oli kannettavaa!!

        897070.jpg

Kohokuvioväriä kahta eri pakkausta, erilaisia nauhoja, papereita...Mä melkein sekosin kun löysin nää askartelukamat ja kun näin hinnat. Kyselin jo kaverilta, että jos mun 16 euroo ei riitä niin maksaako(=lainaa) se mun loput ostokset etten joudu jäämään tiskaamaan. Lupas se, mut mä pääsin ulos ihan omilla rahoilla. =)

Vielä kun joku veis mut tonne Espoon Sinellin ja Sinooperin(?) isoihin myymälöihin. Kuulemma toisessa niis on semmonen huone, jossa on TOSI halvalla erilaisia kakkoslaatu papereita. Mua kuulemma sinne vaan ei sais päästää kun joko kuolisin sinne tai tulisin täysin hulluks. Epäilen jäljempää...