Tuuli-Tukka haastoi minut sivuillaan kertomaan itsestään seitsemän faktaa ja haastamaan sitten seitsemän lisää. Minun blogilista näytää niin tyhjälle, että joudun jättämään haastamisen pois, harmi...

Mutta 7 faktaa minusta (tästä tulee pitkä ja rankka mietintä):

1. Rakastan mielettömästi eläimiä en voi elää ilman, että kotona olisi edes yksi, kaikki eläimet käy, joilla on pehmoinen turkki, neljä jalkaa jne.

2. Olen pitkävihainen. Tämän asian on kokenut avopuolisoni kaverikin.

3. Inhoan piimää. En ole koskaan kyseistä juomaa maistanut mutta inhoan yli kaiken piimää.

4. Olen hulluna Muumeihin, Nalle Puhiin ja lampaisiin.

5. En ole aamuisin hyvällä tuulella. Veljeni sanoi pienenä:"minä se olen aamuisin päivänsäde, kun taas Minea ei."

6. Tykkään valokuvata aivan kamalan paljon.

7. Siivoaminen on minulle kauhistus...=)