Juu tosi on, taas on vuodella vanhettu. kakkua siis tarjosin töissä päiväni kunniaksi ja sain minä sieltä jotakin. Ryhmäni oli muistanut hankkia minulle jotain pientä:

suklaapukki ja kortti (kortista olen piilottanut nimeni ja kymmenet paljonko tuli täyteen)

1108125.jpg

Ja sitten oli pieni tonttu käynyt pudottamassa postiluukusta ihanan lumiukkopussin, jonka sisällä KAIKKEA IHANAA askarteluun. Kiitos Tuula!!! Kyllä sä tiedät (vai pitäiskö sanoo tässä että aivan kamalia?? =D niinku me silloin juteltiin, ettei kukaan uskalla...hahahah...) mutta mä olen AINA kiitollinen kaikesta askarteluun liittyvästä oli se sit pussillinen värikkäitä helmiä...Hih..niitä tässä oli...heti aloin miettiin että mitäs noista sais aikaan...Joo mutta se kuva:

1108129.jpg

Ja nuo kukat...en ikuna muista tiimarista tai sinellistä niitä kattoa mutta, jee nyt mulla on niitäkin. Pääsevät aivan varmasti seuraaviin kortteihin.