Eilen olin vielä todella vetämätön sairastelun jäljiltä ja sen näki töissäkin kun ei huvittanut mikään ja lapset olis mun puolesta saanut vaikka kuristaa toisensa. huh, mitä ajatuksia siis mulla. katsotaan miten sitten tänään... Mutta kyllä piristi eilen kun huomasin pakettikortin ja keneltä se oli. Ensimmäinen ajatus vain oli etten jaksa lähteä hakemaan mutta oli pakko. Ja mitä kaikkea se sisälsikään taas!!

*Wilmalle kissan kuivanappuloita (Wilma kiittää, tuhoaa juuri nyt pussia että sais maistiaisen)

*ohransiemeniä(nämä on hyvä olla olemassa kun sisäkissa löytyy)

*wasabinmakuisia nuudelisnackseja(uusi tuttavuus minulle)

*ruisleipä mix(tämäkin ihan uutta minulle)

*paketti vohvelikeksejä(täytyy koittaa pitää näpit erossa edes hetken)

*pääsiäissuklaakarkki(nami...)

*suklaaleppäkerttu(tosi söde, ei raaski avata)

*kaksi fruit kiss-hyytelöä(nämäkin ihan uusia juttuja minulle)

*pupu piparimuotti(nyt täytyy kyl saada tipumuotti myös)

*3 koristemunaa(jotka Wilma yritti kädestä viedä omiin leikkeihinsä ja melkein saikin,mutta pelastin...)

*ja sokerina pohjalla kortti jossa paljastus kuka SLYni on

1387053.jpg

TUHANNESTI KIITOS!!!!!!!!

Tämä aika kanssasi Kati, on ollut mukavaa aikaa!!!! En olisi voinut arvatakaan kuka pakettien takana piili. Sinä olet ihana SLY!!!